A průměrný evropan nebo američan si v tom sedne kam? Aneb ono to zase tak levné nebude a aby to vyšlo levněji jak letenka, tak tam ty lidi nacpou do ještě menšího prostoru než jaký je v ekonomy v letadle? Kdyby tam místo tří řad sedadel daly dvě, tak by tam prostor vcelku být mohl, ale takhle se jim tam 70% obyvatel Evropy ani nevejde.
Odpovědět2 0
Pokud je svetla vyska treba 2,4m, muze se jednat je o obrovska sedadla. Nebo jen spatne odadli proporce pro tenhle render. Pokud bude vyska nizssi, tak ta ulicka je jak stvorena pro boty levaka Boba, pokud tedy pujde bokem. :)
Odpovědět0 0
Mě v souvislosti s tím malým prostorem napádá mnohem zásadnější problém, než že se tam lidi nevejdou. Pokud to časem pojede např. mezi Bratislavou a Vídní opravdu za těch 9 minut (zezačátku určitě ne), tak ta chvíle nepohodlí se snadno přečká. Ale těch 9 minut je zásadních z jiného důvodu. Vemte si třeba, jak dlouho nastupujete do letadla. Je to celkem dlouhá doba, že? A to v letadle jsou uličky širší. Navíc tohle bude muset mít kvůli nízkému tlaku v tunelu co nejméně vchodů aby se minimalizovala pravděpodobnost nějaké závady v tomto ohledu a také celková složitost té kabiny. A teď si teda představte, jak dlouho bude trvat, než Ti lidi nastoupí (a potom vystoupí) - ta úzká ulička je prostě bottleneck. A tohle se rozhodně nebude moct rozjet než budou všichni sedět, tak akcelerace je na to příliš velká. Ve výsledku mi přijde, že ta režije bude významně přesahovat samotnou dobu cestování, což ve výsledku nebude moc příjemné. Ale v těch prvních verzích to stejně bude drahé a nebude to jezdit tak rychle, takže do té doby to mohou značně upravit.
Odpovědět0 0